EN
ISPC Planner
  vertimo biurui
  autonuomos agentūrai
  logistikos įmonei
  viešbučiui
  atsiliepimai
  kainos
Apie ISPC - Kontaktai
  Wavefinder
  C++ kursas
  Apskaitos žodynas

C++ programavimo mokymas

ATSIPRAŠOME, ŠIUO METU (2017 METAIS) KURSAI NEVYKSTA

Jeigu esate:

Studentas ir nespėjate paskui dėstytoją, arba C++ programavimo nėra Jūsų studijų programoje.

Gabus moksleivis ir norite ne tik žaisti žaidimus, bet ir išmokti juos programuoti.

Suaugęs žmogus ir norite praplėsti savo akiratį arba pritaikyti programavimą savo darbe. Kartą teko mokyti biotechnologijos specialistą. Po 2 savaičių atkaklių pastangų, jo parašyta programėlė jau generavo eksperimentines DNR sekas!

Jei norite mokytis, paskambinkite +370 699 11392.

C++ programavimo kalba yra labai plataus pritaikymo priemonė, naudojama kurti verslo programas, žaidimus, operacines sistemas bei elektroninius prietaisus. Štai tik trumpas sąrašas to, kas buvo sukurta šios kalbos pagalba.

Mokytis galite arba pagal šio, žemiau pateikto kurso programą arba pagal savo poreikius.


Mokymo kursas "C++ programavimas ir praktinės duomenų struktūros"

1 dalis "C programavimas" (16h)

  • Įvadas, trumpa C ir C++ istorija ir programų kurimo priemonių apžvalga. (1h)
  • Visual C++ Express Edition kompiliatoriaus paruošimas darbui. (2h)
  • Iš ko susideda C programa? Darbo pradžia, projekto sukurimas. (1h)
  • Pagrindiniai duomenų tipai, makro-apibrėžimai, konstantos ir kintamieji. (1h)
  • Aritmetiniai ir palyginimo operatoriai. (1h)
  • Modulinė programos struktūra. Funkcijos. Makrokomandos. Sąlygos ir valdymo operatoriai. (2h)
  • Rodyklės. Į ką jos rodo ir kuo jos yra pavojingos. (1h)
  • Programos derinimo metodai. Debugger'is, stebėjimo kamera ir Juodoji Dežė. (1h)
  • Masyvai, duomenų struktūros ir persidengiančių duomenų struktūros. (2h)
  • Teksto eilutės ir standartinės simbolių tvarkymo funkcijos. Rodyklių masyvai. (1h)
  • RTL - Standartinių funkcijų biblioteka. Rodyklės į funkcijas. Rūšiavimas. (1h)
  • Bitų laukai ir loginės operacijos. (1h)
  • Programavimo kultūra, formatavimo stilius ir dokumentavimas. (1h)

2 dalis "C++ programavimas" (12h)

  • OOP - programavimas orientuotas į objektus. Kas yra "this"?
  • Objektai, klasės, metodai. Klasės elementų matomumas ir gyvenimo trukmė. (2h)
  • Konstruktoriai, destruktoriai ir kiti klasių operatoriai. (1h)
  • Funkcijos parametrų perdavimas: nuoroda, rodyklė, reikšmė, nutylėjimas ir tritaškis. (1h)
  • Aritmetinių operatorių apibrėžimas klasėms. Pavyzdys su matricomis. (2h)
  • Paveldėjimas ir virtualūs metodai. Abstrakčios klasės. (3h)
  • Dinaminis atminties tvarkymas. (1h)
  • Išskirtinių situacijų apdorojimas. (1h)
  • Šablonai. Įvedimo ir išvedimo srautai. (1h)

3 dalis "Praktinės duomenų struktūros" (14h)

  • Darbas su failais. (2h)
  • Kintamojo tipo kintamieji. (4h)
  • Dvigubai surišti sąrašai ir subalansuoti medžiai. Rekursyvios funkcijos. (4h)
  • Paprastas XML failo analizatorius ir generatorius. (4h)

4 dalis "SQL programavimo pagrindai" (12h)

  • Kas yra reliacinė duomenų bazė?
  • SQL kalbos pagrindai. Lentelės, laukai, užklausos ir tranzakcijos. (4h)
  • Darbas su SQL duomenų baze C++ kalbos pagalba. (4h)
  • Paprastos užrašų knygutės duomenų bazės programavimas. (4h)

5 dalis "Tetris" (10h)

  • Tekstinio režimo konsolė ir funkcijos. (4h)
  • Paprasto interaktyvaus žaidimo programavimas. (6h)

Numatoma kurso trukmė: 64 akademinės valandos

Kurso paskirtis: išklausęs šį kursą studentas turi išmokti kurti nesudėtingas programas C ir C++ kalbų pagalba, sužinoti, kokios duomenų struktūros palengvina programavimą, bei išmokti jomis naudotis. Taip pat, išmokti saugoti programos duomenis paprastame faile, XML faile ir SQL duomenų bazėje bei suprogramuoti paprastą žaidimą. Akcentuojama programavimo kultūra ir naudojamų priemonių paprastumas.

Naudojama programinė įranga:

  • Microsoft Visual C++ Express Edition (nemokama versija)
  • Atvirojo kodo Firebird SQL duomenų bazės serveris