Ačiū!

Planner'is nebūtų įmanomas be šių nuostabių žmonių pagalbos ir betarpiško dalyvavimo: Algis, Raimonda, Česlovas, Aleksandra, Jurgina, Giedrė, Monika, Edita, Adomas, Algirdas, Rasa, Milda, George, Tomas, Laura, Živilė.


Klientų atsiliepimai

Milda Povilaitienė, UAB „Baltijos vertimai“ direktorė: Įmonėje pradėjau dirbti 2005 metais ir berods jau tada naudojome dalį Planner funkcijų, o galiausiai perkelėme praktiškai visą darbą, įskaitant el. paštą į programą. Tiesą sakant, negalėčiau įsivaizduoti BV darbo be Plannerio. Nors rinkoje yra sukurtų programų, skirtų vertimo paslaugas teikiančioms įmonėms, tačiau tokio integruoto įrankio dar neteko matyti. Ir bent kol kas nematome Planner lygių konkurentų.

Planner turi daug privalumų. Viskas vienoje vietoje: klientų, tiekėjų duomenų bazės, patogi darbų apskaita, projektų administravimas, sąskaitų išrašymas ir, kas yra labai svarbu, el. paštas. Greitu metu išbandysime CAT įrankių integraciją, tai bus dar vienas didelis Planner privalumas. O kur dar vertėjų sąsajos privalumai.

Tiesiog fantastika, kad galite atnaujinti ir įdiegti naujas funkcijas kai to prireikia, taip individualiai pritaikydami programą mūsų poreikiams.

Tomas Jurkšaitis, UAB "Lautoma" direktorius: Įdiegus Planner stipriai padidėjo darbo našumas. Privalumas yra tai, kad visa pirkimo ir pardavimo informacija yra vienoje vietoje. Reikšmingų trūkumų nepastebejau. Diegimas buvo labai paprastas ir greitas todel programos teikiama nauda vienareikšmiai atperka įdėtas pastangas ją diegiant. Sistemos darbas sutrinka dėl techninių priežasčių labai retai, todel esminio poveikio nesudaro. Klientai pastebi, kad dirbame siuolaikiskai (e-parašas, operatyvus užsakymų, s/f siuntimas uzsakovams). Administracinių klaidų, kilusių dėl techninių priežasčių taisyti netenka. Programos aptarnavimo kokybė labai tenkina - į viską reaguojama operatyviai.

Česlovas Koreiva, UAB „Kamava“ direktorius: Įdiegus Plannerį smarkiai prasiplėtė mūsų viešbučio/svečių namų valdymo galimybės. Užsakymo, klientų priėmimo, apmokėjimo už paslaugas procesai tapo aiškesnį, labiau formalizuoti. Sumažėjo klaidų tikimybė. Aišku, žmogiško faktoriaus visiškai panaikinti neįmanoma, tačiau verslo valdymo sistemoje PLANNER įdiegtos įspėjimo, perklausimo žinutės leidžia jas sumažinti iki minimumo....

Didžiausiais Planner'io naudojimo privalumas mūsų įmonei - tai galimybė matyti atskirų biurų duomenis t.y. užsakymus, sąskaitas, apyvartas. Labai svarbus modulis "Veiklos analizė" kuris leidžia matyti, apdoroti statistinius veiklos duomenis įvairiais pjuviais. O taip pat labai patogus ir naudingas yra modulis/darbalaukis "kambarių užimtumo grafikas" bei įvairios darbą palengvinančios ir paspartinančios funkcijos.

Dėl techninių priežasčių sistemos darbas sutrinka nedažnai. Dažniausiai problemos atsiranda dėl to, kad dingsta elektra, arba sutrinka Interneto tiekėjų veikla. Iš tikrųjų didelių problemų su Planeriu neturejom. T.y. nebuvo taip, kad dėl techninių gedimų negaletumėm ilgai naudotis programa ir dėl to sutriktų biuro darbas ir klientų aptarnavimas. O smulkios problemos yra išsprendžiamos pakankamai greit. Mus pilnai tenkina programos aptarnavimo kokybė. Iškilusios problemos sprendžiamos operatyviai, atsižvelgiant į kliento pageidavimus.

Tatjana Šulgienė, UAB „Ad Gloriam“ vadovė: Visi procesai pagreitėjo, apskaita patobulėjo. Gauname daug praktiškos, naudingos informacijos, kuri labai padeda versle. Didžiausiais Planner'io naudojimo privalumas mūsų įmonei - greitis, sutaupomos darbo vietos, ataskaitos, kurias mes galime gauti, ypač verslo analitikos sprendimai.

Algimantas Andrašiūnas, "SIXT Lietuva" vadovas: Dirbame ir vargo nematome. Dar karta ačiū už puikų produktą.