EN
ISPC Planner
  vertimo biurui
  autonuomos agentūrai
  logistikos įmonei
  viešbučiui
  atsiliepimai
  kainos
Apie ISPC - Kontaktai
  Wavefinder
  C++ kursas
  Apskaitos žodynas

Ačiū!

Planner'is nebūtų įmanomas be šių nuostabių žmonių pagalbos ir betarpiško dalyvavimo: Algis, Raimonda, Česlovas, Aleksandra, Jurgina, Giedrė, Monika, Edita, Adomas, Algirdas, Rasa, Milda, George, Tomas, Laura, Živilė.


Klientų atsiliepimai

Rasa Savickė, UAB „Baltijos vertimai“ direktorė: Planner sistema naudojamės jau 6 metus. Iš pradžių apėmusi atskirus procesus, palaipsniui ši sistema tapo sprendimu nuo-iki ir šiuo metu mūsų įmonėje apima: duomenų bazes, el. pašto sistemą, užsakymų valdymo ir susijusių dokumentų saugojimo sistemą, sąskaitų išrašymo ir tvarkymo sistemą, veiklos analizių modulį.

Darbas su Planner sistema ir be jos – du nepalyginami dalykai. Įdiegus šią sistemą atsirado galimybė sistemingai kaupti duomenis, saugoti dokumentus, pagal įvairius kriterijus atlikti veiklos analizes, smarkiai paspartėjo darbo procesai ir organizuotumas. Didžiausias šios sistemos privalumas – galimybė ją keisti ir tobulinti taip, kad ji taptų idealiai pritaikyta specifiniams įmonės poreikiams ir integruotų visus svarbiausius verslo procesus. Įdėtos pastangos tikrai atsiperka, nes yra tiesiogiai susijusios su procesų optimizavimu.

Sistemos Planner nauda juntama ne tik įmonės viduje – jos teikiamą naudą junta ir įmonės tiekėjai bei klientai, nes sistema užtikrina itin greitą ankstesnių užsakymų ir su jais susijusių detalių randamumą bei labai sklandų darbo organizavimo procesą.

Mūsų įmonei sistema Planner yra nepakeičiamas darbo įrankis, be kurio neįsivaizduojame kasdienio darbo. Esame dėkingi įmonei ISPC už paslaugų aptarnavimą, operatyvų techninių nesklandumų sprendimą ir kūrybišką bendradarbiavimą

Česlovas Koreiva, UAB „Kamava“ direktorius: Įdiegus Plannerį smarkiai prasiplėtė mūsų viešbučio/svečių namų valdymo galimybės. Užsakymo, klientų priėmimo, apmokėjimo už paslaugas procesai tapo aiškesnį, labiau formalizuoti. Sumažėjo klaidų tikimybė. Aišku, žmogiško faktoriaus visiškai panaikinti neįmanoma, tačiau verslo valdymo sistemoje PLANNER įdiegtos įspėjimo, perklausimo žinutės leidžia jas sumažinti iki minimumo....

Didžiausiais Planner'io naudojimo privalumas mūsų įmonei - tai galimybė matyti atskirų biurų duomenis t.y. užsakymus, sąskaitas, apyvartas. Labai svarbus modulis "Veiklos analizė" kuris leidžia matyti, apdoroti statistinius veiklos duomenis įvairiais pjuviais. O taip pat labai patogus ir naudingas yra modulis/darbalaukis "kambarių užimtumo grafikas" bei įvairios darbą palengvinančios ir paspartinančios funkcijos.

Dėl techninių priežasčių sistemos darbas sutrinka nedažnai. Dažniausiai problemos atsiranda dėl to, kad dingsta elektra, arba sutrinka Interneto tiekėjų veikla. Iš tikrųjų didelių problemų su Planeriu neturejom. T.y. nebuvo taip, kad dėl techninių gedimų negaletumėm ilgai naudotis programa ir dėl to sutriktų biuro darbas ir klientų aptarnavimas. O smulkios problemos yra išsprendžiamos pakankamai greit. Mus pilnai tenkina programos aptarnavimo kokybė. Iškilusios problemos sprendžiamos operatyviai, atsižvelgiant į kliento pageidavimus.

Algimantas Andrašiūnas, "SIXT Lietuva" vadovas: Dirbame ir vargo nematome. Dar karta ačiū už puikų produktą.

Tomas Jurkšaitis, UAB "Lautoma" direktorius: Įdiegus Planner stipriai padidėjo darbo našumas. Privalumas yra tai, kad visa pirkimo ir pardavimo informacija yra vienoje vietoje. Reikšmingų trūkumų nepastebejau. Diegimas buvo labai paprastas ir greitas todel programos teikiama nauda vienareikšmiai atperka įdėtas pastangas ją diegiant. Sistemos darbas sutrinka dėl techninių priežasčių labai retai, todel esminio poveikio nesudaro. Klientai pastebi, kad dirbame siuolaikiskai (e-parašas, operatyvus užsakymų, s/f siuntimas uzsakovams). Administracinių klaidų, kilusių dėl techninių priežasčių taisyti netenka. Programos aptarnavimo kokybė labai tenkina - į viską reaguojama operatyviai.